onsdag 1 november 2017

Morgonpigg

Jag har svårt att komma in i vintertiden.
Igår kväll tvingade jag mig att vara vaken en timme extra, men inte hjälpte det. Vaknade i alla fall 05.30 i morse och kände mig pigg. Chattade med dottern i Göteborg som var på väg till Landvetter för att flyga till Skottland på ett bröllop över helgen. Så någon nytta var det väl ändå att vakna tidigt.



Frukostgröten och morgontidningen, sen iväg till jobbet.Jag var på plats före klockan 8.
Det gjorde att jag hann undan med en hel del, innan jag cyklade ner på stan för att delta i ett skivstångspass. Älskar att träna mitt på dagen! 
Tillbaka till jobbet och göra det sista innan jag nu tagit helg.
Känns så skönt att ha fyra lediga dagar framför sig!
Och om jag kommer fortsätta vakna 05.30 så kommer jag verkligen att utnyttja min lediga tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar