torsdag 16 november 2017

Lust att gå på julmarknad!

Jag har just suttit och läst om 10 julmarknader värda att besöka, där bl a julmarknaden på Liseberg stod omnämnd!
Äldsta dottern ska jobba där helgerna fram till jul och ikväll var hon på informationsmöte och presentation. Hon la ut en bild på Snapchat och skrev; Kom Hit!

Och gissa vem som ska åka dit på lördag!??!!

Jo JAG!!

Ser så fram emot det!

Även om regnet i detta nu smattrar mot köksfönstret och det inte direkt känns jul-inspirerande!

Jag började förbereda ett broderi att kunna syssla med under tågresan. Det var bara det att jag var så nyfiken på hur det skulle bli, att jag nu har ägnat hela kvällen åt att brodera, så nu måste jag förbereda något mer handarbete och ta med......

Men först har vi veckans sista jobbdag att se fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar