lördag 27 juni 2015

Barbecue






 
Så fick jag min sommarfest i trädgården.
Dessutom så bekvämt att sonen höll i det hela, jag var bara assistent!!
Och som han hade fixat!
Det började med bubbel, snacks och tipspromenad medan grillen spred förföriska dofter.
Mexikanskt tema med marinerade ribs, kycklingklubbor och flankstek. Massor av smakrika och heta röror. Sallader av olika slag, bröd, öl och vin. Och som avrundning en förföriskt god cheesecake!
Och tänk att sommaren stod oss bi och vi kunde duka långbord i trädgården för 15 pers och så några barn och hundar som sprang bredvid.
 
Och med dessa bilder blir det ett uppehåll i skrivandet. I natt 03.35 går alarmet och maken ska skjutsa mig till Arlanda. Nu är det dags för min yoga-vecka i Slovakien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar