måndag 6 juli 2015

Fem huvudstäder inom loppet av ett dygn!

Inom loppet av ett dygn, har jag klarat av att besöka fem Europeiska huvudstäder! Bratislava, Wien, Berlin, Helsingfors och Stockholm.
Jag kom hem sen eftermiddag idag, 17 timmar försenad, efter att ha varit på resande fot 30 timmar.

Ibland när man är ute och söker resor, kan man finna den typen att resan är 24-28 timmar med flera byten. Man har skakat på huvudet och tänkt, vem är dum nog att boka så, för att tjäna lite slantar? Har alltid själv bistått med svaren, men nu gällde att vara på sin vakt. Kanske gör man tillslut vad som helst, för att få lite miljöombyte!

Jag har inte sovit på ett dygn och märker nu att hjärnan inte kopplar som vanligt.
Ska försöka sova mina åtta timmar nu. Gå upp och tvätta håret, och sedan bila till Söderhamn och hälsa på sonens svärföräldrar.
Får vänta med att lägga ut några bilder från min yogaresa, jag lyckas inte ladda upp några bilder.  Men det kommer, och jag tänker härmed glömma den mardrömslika resan, och bara fokusera på själva upplevelsen på plats!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar