söndag 5 oktober 2014

Det susar i säven?

Nej, men det susar i torken. Äntligen har jag skurit äpplen i skivor, som nu ligger i ollorna och torkas. På tur att torkas står sedan en massa svamp, som maken fick med sig hem från skogspromenaden idag.
Själv stod jag hemma i köket och bakade och lagade mat eftersom sönerna med familjer var hemma på middag. Det var härligt att ha barnen samlade, fast jag saknade förstås "Göteborgs-dottern"! 

Efter disken nu ikväll har jag suttit och skickat iväg en del mail och tittat över veckan som kommer.
För övrigt min andra detoxvecka. Jag får nog vila från stavgången en eller två dagar, för ryggen ger sig till känna när jag går i snabb takt för ofta. Får ersätta med lite morgonyoga istället.

Och ska jag orka det måste jag gå isäng nu, min plan över att lägga mig tidigare på kvällarna sprack efter tre kvällar. Söndagkvällen vill jag dra ut på än mer, vill inte inse att helgen redan är slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar