måndag 1 september 2014

Drömma sig bort...

Ikväll har jag drömt mig bort och suttit på nätet och bläddrat mig igenom olika Spa-anläggningar.
Jag älskar att åka på Spa. Sedan döttrarna blev lite äldre har vi åkt iväg någonstans varje år, och det tänker vi fortsätta med. Nu har jag tittat på Spa i Göteborgstrakten till höstlovet. Så har jag också letat Spa i mälardalsregionen. Syster, svägerska och jag ska försöka få till en liten weekend nu i höst.
Det är så otroligt avkopplande och lyxigt att få bara vara, njuta av träning, god mat, sköna bad, bastu och så någon kroppsbehandling.
Dessvärre började uppkopplingen strula, men jag fick tag på information om fyra olika platser. Ska ut och äta med syster på torsdag, så då kan vi titta närmare och jämföra priser och platser-
Ikväll kom yngsta dottern hem med tåget från Göteborg. Lilla vovven blev alldeles till sig! Och mamman och pappan blev såklart också glada! Vi vill inte bli helt "barnfria" än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar