fredag 5 september 2014

Känner mig lite skör...

Sommaren kom visst tillbaka den här veckan. Soligt och riktigt varmt på dagarna. Efter allt regn som föll hela augusti så har gräset fått fnatt och växer så det knakar. Jag klippte förra helgen, och idag var det dags igen.
Så gräsklippning och tvätt fick avsluta arbetsveckan, sen la jag mig i badet och läste medan dottern lagade middag.
Kan inte låta bli att undra hur våra goda vänner har det. Dom lånade vår kajak igår och den här helgen ska dom paddla i Stockholms skärgård, dom gick i vid Stavsnäs brygga nu ikväll, och la ut en vacker bild på FB. Alldeles spegelblankt i skymningen.
Jag ville också vara vid vatten ikväll, helst en fri horisont. Det är lättare att andas där.
Tror bestämt att mina hormoner har svårt att komma i balans, känner mig lite skör....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar