lördag 26 april 2014

Stickning och action

Klockan slår precis i detta nu 12 slag, vilket innebär att det är lördag!
Yngsta dottern och jag sitter kvar framför en action;

 
Jag har sett den en gång förut. Egentligen tycker jag inte om action-filmer, men den här är så spännande. Jag får hjärtklappning, blir äcklad och fascinerad på en gång, och jag måste bara se klart, fast den håller på nästan en timme till!
Men imorgon har jag ju sovmorgon!
 
Helgen bjuder på magifestival. Äldste sonen är till viss del inblandad. Tror inte att vi kommer att delta i något evenemang. Däremot  håller jag på med annan magi ikväll; har för första gången testat att sticka med "magic loop"! Det ska bli skydd till hörlursladdarna,  så att dom inte ska trassla sig så mycket.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar