torsdag 10 april 2014

Nöjd med min lott?!

Jag har hittat ett nytt favoritprogram på tv, nämligen Berg & Meltzer i Amerika! Det är så himla bra!Dom verkar ha så otroligt roligt på sin resa, dom är verkligen sig själva och bjuder på det och jag älskar det!!

Snygga är dom också, och roliga! 




När jag ser sådana här människor kan jag faktiskt undra varför i all sin dagar jag valde att bli syslöjdsfröken??!?
Jag hade ju kunnat bli programledare på tv och fått göra fantastiska underhållnings/rese-program!!

Men istället för att resa runt i USA och göra en massa tokroliga saker så har jag tillbringat min dag med min klass som på klassrådstiden organiserade en lek som hette "familjen Larsson". Jag har läst igenom all mail som jag fått under mina sjukdagar och jag har sytt ett pärmomslag till personalrummet. Det kom önskemål om att vi skulle samla varandras recept från t ex godsakerna vi bakar till varann på fredagsfikat.


Och jag får väl vara nöjd med det!

Det är nog ändå lite sent påtänkt att sadla om till programledare......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar