torsdag 24 april 2014

Höjdarlunch


Besökte denna fantastiska lunchföreställning på Katalin, med två från syjuntan idag!
Jacke Sjödin, Helen Sjöholm Andreas Nilsson och pianisten Skoglund höll i 60 minuters intensiv underhållning. Samtidigt som vi åt en vitlöksstinn fisksoppa bjöds vi skönsång, eftertanke, finurliga rim, scentrix men framförallt massor av skratt.
Jag skrattade så ögonen tårades.
Och blev på så bra humör att jag gick in på Stickspåret, precis bredvid, och köpte mig en klänning och en kofta på 10 minuter och sen direkt till jobbet för dagens arbete!
Arbetet blev inte så tungt idag. Eleverna höll i klassrådstiden och det enda jag behövde göra på lektionstid var att leka "Under hökens vingar kom".... Därefter hade jag en del telefonsamtal och mail att fixa, men jag förtog mig inte precis!

Här ett smakprov på en av sångerna Helen Sjöholm sjöng;

http://youtu.be/ZZLMkP3WPy0























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar