torsdag 10 oktober 2013

Nakenfis

Eftersom bilen är på verkstaden för att servas, kunde jag inte åka och veckohandla som jag brukar på torsdagsförmiddagar. Istället blev jag sittandes med gamla fotoalbum! Skulle leta efter foton på släktingar som kan sättas in bland sångerna i häftet jag ska göra till kusinträffen nästa vecka. Så fastnade jag och tiden bara försvann! Fick brått iväg till jobbet.
                           Den här nakenfisen hittade jag bland korten! Visst är hon söt?!
Efter jobbet var jag in på biblioteket och satt och letade upp sångtexter till häftet. Det ska vara en sång från varje decennium med start på 1890-talet fram till idag. Det var nästan svårt att låta bli att nynna högt där jag satt och hittade den ena låtskatten efter den andra. Men jag befann ju mig på biblioteket, och där ska det väl vara tyst?!!
Nu ikväll har jag fortsatt och skissat lite på upplägget, det är skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar