tisdag 29 oktober 2013

Att gilla läget

Idag var det sämre med "zen".
Arbetsdag med kort personalmöte om årets lönesättning Arbetslagsmöte där vi skulle gå igenom en enkät, elevärenden samt diskutera hur skolan ska uppfylla målsättningen att till nästa läsår öka elevantalet. Trivselkommitemöte där vi diskuterade hur vi ska piffa upp skolmiljön. Däremellan monterade vi ner ett gym för att få utrymme till skolans dansgrupp och så hann jag varpa till en ripsväv.
Nu ikväll har jag varit ute med före detta och nuvarande arbetskamrater och ätit och pratat.

I morgonbitti kommer en elektriker hit för att, förhoppningsvis, laga golvvärmen i badrummet.
På förmiddagen har jag ett möte med specialpedagogen på skolan. Därefter tänker jag ta ut kompledigt och resa ner till Södermanland, tillsammans med dotter och vovve.

Jag har inte riktigt "landat i" vintertiden. Mörkret kommer lite för tidigt och är lite för kompakt.
Men kanske vänjer jag mig snart?!
Här kan man verkligen snacka om att man måste "gilla läget"!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar