söndag 2 september 2012

Seeeg söndag!!!

Förkylningen håller mej i sitt järngrepp. Har varit otroligt seg idag, trött, hostig och tung i huvudet. Fått samla alla mina krafter för att förbereda klassresan som står på programmet måndag-tisdag. Jag var och handlade på eftermiddagen och har stått och portionerat ut mat kassvis för olika hus där våra elever ska sova över måndag till tisdag. Det känns för närvarande ofattbart hur jag ska komma igenom dessa två dagar, men det mesta går ju, och jag är ju inte döende precis. Maken har varit med äldste sonen på golfbanan och sedan på fotboll, yngsta dottern har jobbat och haft pojkvännen här, som uppvaktat henne med ett otroligt fint halsband i silver! Äldsta dottern har jobbat och sedan skulle Ikea ha ngn form av "kickoff" för sina anställda ikväll, så jag vet inte när hon kommer hem. Själv ska jag krypa isäng och sooooova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar