tisdag 11 september 2012

Det är ofta de små ögonblicken som gör livet så stort!

Solen som lyste som ett eldklot, och eftersom det låg bakom en gråblå molnslöja syntes konturerna tydligt! Fåren i hagen som låg tätt, tätt i det daggvåta gräset. Asparna som hade gulbruna löv i backen upp mot Eriksberg. Se där, tre syner som jag tog in i mitt medvetande i morse! Tre underverk, tre ögonblick! Jag har smygstartat med träning igen. Igår gick jag på ett skivstångspass, imorse åkte jag och simmade. Ikväll har jag träningsvärk i mina triceps och bröstmuskler-men det känns så skönt. Nu är jag på banan igen!! Ikväll har jag bakat bröd-förberett inför syjuntan som kommer hit imorgonkväll! Jag har tänt stearinljus på flera ställen i huset ikväll. Det är ofta de små ögonblicken.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar