fredag 10 januari 2020

Fullmånefredag


Har just lyssnat på en podd där en astrolog pratade om dagens fullmåne, som tydligen är extra energirik och speciell. Jag hängde inte riktigt med när hon började gå in på hur de olika planeterna stod och så var det visst någon form av förmörkelse, eller eklips också.  Den står i alla fall i Kräftans tecken, där det är kärlek till familj och vänner som står i centrum.
Jag har haft kontakt med samtliga barn ett par kvällar nu, för att organisera en sak, så där har min familj lite stått i centrum också.

Och i detta nu ser jag att fullmånen är vacker och har ett starkt sken, där den hänger på himlavalvet och lyser in genom köksfönstret.
Men jag undrar samtidigt om det är den som bidragit till att både maken och jag sovit uruselt de senaste tre nätterna!
Och månen kommer väl att fortsätta sprida sina energier, så det är skönt att det blir helgledigt och man slipper prestera!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar