måndag 4 mars 2019

Oxens fantastiska framtid



Mitt horoskop för denna vecka går inte av för hackor!!

Det påstås att ett nytt liv väntar mig. Det ska plocka fram det unika i mig, mitt sanna jag, jag ska få hjälp att utvecklas och nå högre höjder än jag någonsin varit på.
Tack vare Uranus inträde i Oxens tecken sker allt detta som dessutom kommer att påverka mig för de kommande sju åren! Jag kommer få fördelar i yrkeslivet och jag kommer må som allra bäst i sammanhang med vänner. Tydligen läge att ta upp slumrande intressen eller skaffa mig nya. Och när nymånen infaller på onsdag bör jag passa på att utföra lite nymåne-magi, eftersom det är lättare än någonsin att förverkliga sina önskningar, manifestera min vilja samt också få en hint om vad framtiden kommer innebära. Jag behöver bara säga vad jag vill att universum ska skänka mig, mina önskningar blir uppfyllda.

....fast egentligen behöver jag inte ett nytt liv, eftersom jag är fullkomligt nöjd med det jag har. Lite finputsning på det befintliga skulle räcka.

...och det kan ju inte skada med en liten nymåne-ritual på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar