söndag 10 mars 2019

En önskan om en riktigt God Natt!

I morse vaknade jag med  rygg- och knä-värk och  en släng av ångest! Det blev nog lite för mycket promenerande igår och HUR I HELVETE KUNDE JAG GÅ OCH KÖPA EN SÄNG FÖR 25 000 KRONOR......... ???

Rygg- och knävärk höll i sig och hade jag förväntat mig någon slags tröst från maken så bedrog jag mig grundligt.
Jag kramade honom Godmorgon och sa; Jag är väl inte riktigt klok!
Han svarade; -"Nej, men nu är det som det är".......

Så gullig är han!
Samtidigt så ringde han och bokade släp med tak, plockade isär de befintliga sängarna, och  bilade iväg för att hämta de nya- Själv drog jag runt med dammsugaren och dammtrasan. Äldste son kom hjälpte till och hela  hans familj var här på söndagsfika!

Sovrummet blev inbjudande mysigt och nu hoppas jag innerligt att den nya sängen kommer att lyfta min och makens sömnkvalitet till nya höjder!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar