torsdag 23 augusti 2018

Jag dansade nästan magdans.....


                                         Hit kom jag idag efter jobbet!

Bytte om till baddräkt och kastade mig i vattnet för en simtur. Fortfarande 20 grader varmt och ljuvligt skönt! Ljuset var också magiskt vackert.
Därefter var jag redo för en Marockansk skönhetsbehandling på Sparadiset, Krusenberg.
Jag ska nu nämligen börjat beta av mina fantastiska födelsedagsgåvor från sommarfesten.

1 1/2 timme senare "halkade jag ut"!! Då hade jag först blivit torrborstad över hela kroppen med lera från Marocko. Sedan masserad med Arganolja, mycket olja. Samma procedur i ansiktet + en lermask.  Jag var så oljig när jag begav mig därifrån att jag nästan tänkte att bara genom att gå tillbaka till parkeringen skulle det se ut som att jag dansade magdans. En liten bonuseffekt av behandlingen?!

Och så lyxigt det kändes att få detta, en alldeles vanlig torsdag!

Nu ska jag sätta mig och leta ut en föreställning av något slag i Stockholm, en annan av mina trevliga gåvor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar