måndag 6 augusti 2018

Livet på sommarkurs!

Vaknade vid 7, yogade, klädde mig och gick till uppdukad frukost! Därefter gick vi till en kurslokal full med inspirerande alster, tillverkade av lärarna Backans Gun (instagram Broderavadduvill) och Åsa Westman (instagram Broderaenkudde).

Här några exempel;




Därefter satte vi igång med praktiskt arbete! Jag har planerat för tre projekt och startat upp ett.
Arbetet avbröts för förmiddagskaffe, lunch, eftermiddagskaffe och middag. 
På lunchen lånade jag en cykel för att ta mig tvärs igenom Mora och köpa band, som jag behövde till mitt första arbete.
Innan middagen, gick jag och en kursdeltagare en promenad för att ta ett dopp i Siljan. Det var ljuvligt att sträcka ut kroppen och simma  i det svala vattnet, efter att ha suttit lätt krokig och koncentrerad vid sitt broderi en hel dag.
Efter middagen gick jag upp och fortsatte till klockan 22, när jag kände att jag måste ge mig för dagen.

Jag glömde visst säga;
DET ÄR SÅ ROLIGT!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar