onsdag 10 augusti 2016

Prickar av årets sommarlista!

Jag har haft en fantastisk sommar! Imorgon börjar jag jobba igen, dags att pricka av min sommarlista;

- Varit i mitt Södermanländska paradis och fått ta morgondopp i sjön Uren
- Städat alla köksskåp
- Grovtvättat alla täcken, kuddar, mattor och överkast
- Paddlat havskajak och tältat ute i havsbandet på fantastiska små öar
- Varit med hela min stora familj en hel vecka i den lilla idyllen Puerto Soller på Mallorca
- Plockat blåbär
- Haft flera, mysiga trädgårdsbjudningar med goda vänner och släktingar
- Cyklat mountainbike tillsammans med maken i Dalarna
- Virkat 2/3-delar av en blivande poncho


- Läst två bra böcker


- Promenerat, tränat, bakat, gjort kransar av blommor och örter

Det enda som inte blev gjort och avprickat på listan var ;

- Besöka Gotska Sandön

Det får vi spara till annat tillfälle.
Idag har jag börjat fila på höst-listan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar