måndag 8 augusti 2016

Peppning inför jobbstarten

Maken började arbeta idag. På torsdag är det min tur.
Idag gick jag lös med dammtrasa, dammsugare och skurborste på huset. Har inte städat sedan i juni månad! 
När allt var skinande blankt, promenerade jag till blomsterbutiken och inhandlade lite nytt och fint att pynta både ute och inne med.
Och i köket satte jag upp min nyinköpta skyddsängel som ska vaka över familjen och sprida lycka;


Den här underbara lilla trådängeln fann jag när vi cyklade Sollerön runt i förra veckan. Mitt ute på landet dök ett galleri och gårdscafé upp. Där fanns de ljuvligaste akvareller, sötaste applikationer och underbaraste trådarbeten. Dessutom otroligt smaskiga, hembakta bullar!  Allt tillverkat av Lena Broman, som själv stod bakom disken. Gå in och titta på hennes sida;  http://www.lenabroman.se/
Man blir garanterat glad av hennes alster, se bara;


Med detta peppar jag mig själv inför jobbstarten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar