fredag 19 augusti 2016

Gott nog!


Låtsades att det var så här i morse, yoga i soluppgången på sandstranden med hela havets horisont framför mig......

Det var det inte!

Men yoga var det, i en närapå helt nedsläckt Friskis & Svettis-lokal, här i Uppsala.

Och det blev en bra start på dagen.

Man får liksom nöja sig med dom förutsättningar man har och göra det bästa av situationen.
Jag menar, skulle jag alltid ha det som bilden visar, kanske jag skulle bli likgiltig inför det tillslut.

Men när jag har den där bilden inom mig och liksom fokuserar på tanken att jag är där, då kan jag nästan känna sanden under min kropp och doften av salt hav och tång, höra havets dyningar och en och annan fiskmås som skränar och dyker efter fisk.

Och det kan vara gott nog!

Och nu är det helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar