måndag 25 oktober 2021

Blood line och andra nyanser.....


Tid för ljung! Jag har köpt till gravarna och till krukan utanför dörren, och kombinerat med en minicyklamen och murgröna. Lila-rosa.


Tid för cyklamen. Det fick bli två korallröda till hallen.


Tid för krysantemum. Kastade i morse två rostfärgade och ersatte med djupröda nästan mot vin.


Precis som att mina naglar, i eftermiddags, fick nyansen "blood line", vilket ersatte de tidigare naturella.

Ytterligare en nyans, fast inte röd (tack och lov) fick jag hos frissan i förmiddags. Jag fortsätter vara blond, vilket gör den grå utväxten lite mindre synlig, än när jag var mellanbrun.
Googlade på uttrycket "blondies have more fun" och fick reda på att det är en gammal slogan för hårfärgspreparat.....
Men kanske kan man köra det som "en sanning" för sig själv!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar