fredag 14 februari 2020


En skål för kommande vecka!

Dagens sista lektion var droppen som fick bägaren att rinna över och nu känns en ledig vecka som det minsta man kan begära!!

Jag cyklade ner på stan för några ärenden och passade på att köpa mig en halvflaska Cremant för att fira!

En risotto med Karl Johanssvamp, lite tryffel-salami och en fräsch sallad avnjöts framför På spåret. Dock  i ensamhet, eftersom maken befinner sig i Malmö på en födelsedagsuppvaktning.

I morgon eftermiddag och kväll är det barnpassning som gäller, på söndag förmiddag går tåget till Leksand där jag blir hämtad med minibuss till Masesgården där jag ska tillbringa min vecka.

I skrivandets stund har jag inte bestämt om datorn ska följa med eller inte.
Så antingen blir det ett uppehåll eller så blir det dokumentation från en hälsovecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar