fredag 28 februari 2020

Attraktionslagen-jag säger bara det!

För en dryg vecka sedan, satt jag på en guidad meditation och upplevde att jag fick en smaragd.
Idag fick jag den fysiskt!
Jag nämnde på en lunch, för mina kollegor, om min meditation. En är silversmed och har handlat med stenar. Idag på lunchen, hade hon med sig en påse och ur den plockade hon upp flera askar med olika smaragdstenar på lunchbordet! Jag blev som ett barn i en godisbutik!


Men det fanns bara en för mig! Jag valde den största! Den är ca 3 cm hög och precis så mörkt, grönskimrande som i min meditation. Den ska bli ett halssmycke, jag ska få förslag på hur.
Är det inte fantastiskt! Det du tänker och vill ha, det kommer till dig!!

Så helgen startade perfekt!
Egentligen skulle vi varit på väg till Borås ikväll. Vi hade planerat att åka ner och hälsa på yngsta dottern och ta med hennes cykel, eftersom hon snart ska börja på praktik, och skulle behöva ta sig till och från den på snabbast möjliga sätt. Men maken hade missat att han skulle vara skridskoledare, och nu har veckan bjudit på flera nätter med minusgrader, så imorgon drar han iväg på tur.
Det innebär att han går upp tidigt, men själv tänker jag ligga kvar och dra mig och njuta av att det är lördag och jag är ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar