torsdag 26 september 2019

Hur svårt kan det vara att hitta ett par bruna strumpor??

Titta på menyn med cocktails nedan! Den är anledningen till att jag inte hann skriva i går kväll...
Vi var på AW och det var en bartender från Stockholm på 7 Flaskor, han blandade lite annorlunda drinkar, som dessutom var extra billiga.
Så det blev några stycken!


Inte lika roligt i kväll, när jag klockan 21 kom på att jag faktiskt har fredagsfikat på jobbet i morgon. Det var bara att ställa sig och baka, inte direkt vad jag var sugen på, men, men......

Och när jag ändå beklagar mig, måste jag bara ställa frågan; Hur svårt kan det vara att hitta ett par bruna strumpor??!!
Så många butiker, så mycket varor.
Men inte ett enda par bruna strumpor!
Hur är det ens möjligt?!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar