fredag 30 augusti 2019

Planerar att vara lat!


Efter avslutat jobb blev det gasen i botten,  för att hinna i tid till min massage på Krusenberg Sparadiset. Jag var nog lite stressad, för när jag gick grusvägen från parkeringen ner mot sjöstugan fick jag en konstig yrsel. Fick stanna och stilla mig innan jag kunde fortsätta.

Efter massagen tog jag ett dopp och satt sen och glodde ut över Mälarens glittrande vatten en stund.
Via blomsteraffären för lite nya blommor tog jag mig hem och korkade upp en flaska cava tillsammans med maken. Vi satt ute i trädgården och språkade om veckan som gått. Maken är också stressad, han kommer behöva jobba i helgen. Han står inför stora förändringar den här hösten!

Själv planerar jag att cykla iväg på ett yoga-pass i morgon bitti efter hundpromenad och frukost. Städa huset skulle jag nog behöva göra, men annars planerar jag nog mest att vara lat......

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar