torsdag 15 augusti 2019

Måste....

Skriver göra-listor och försöker skapa rutiner för kommande läsår.
Har fått ett vecko-schema, det är inte 100 % färdigt, så törs inte riktigt lita på att det stämmer.

Måste hushålla med tiden och prioritera rätt saker.
Måste hitta balans.
Skrev veckomat-sedel och var och handlade idag. Kanske blir det en återkommande torsdagsaktivitet.

Måste hitta träningsformer och träningstider som passar mig. Har varit hos en kunnig sjukgymnast på ortopeden, som på ett pedagogiskt sätt försökt förklara vad som hänt med min rygg. Jag förstår nu att det inte går att åtgärda, men jag måste lära mig hitta sätt att hantera den, så att jag får ett så bra liv som möjligt. Hon tipsade mig om att träna med boll.
Måste ta itu med det.
Måste acceptera nu-läget och agera därefter, med de förutsättningar jag har.
Måste gå och sova


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar