torsdag 31 maj 2018

Sista vackra dan i Maj!

När jag tänkte att det idag är sista vackra dan i Maj, så kom jag att tänka på melodin "Första vackra dan i Maj". Sökte på You Tube och hittade det här klippet som jag blev så glad av att se och höra!
Min favorit Östen Warnebring tillsammans med fantastiska Cornelis Vreeswijk, från 1971!



Maj har varit fantastisk, och vi har verkligen "fått smaka" på sommar. Hoppas att den fortsätter in i den riktiga sommarmånaden som startar i morgon!
Maken reste ner till Borås efter jobbet, han ska hämta hem dottern imorgon eftermiddag när hon gjort sin sista tenta för detta läsår. Sedan väntar 2 semesterveckor i Grekland med pojkvännen innan sommarjobbet tar vid.
Själv har jag drygt 2 1/2 vecka kvar innan jag får gå på sommarledighet.
Och nu ska jag sova-sista vackra natten i Maj!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar