fredag 8 december 2017

Har jag månntro en egen skyddsängel?


Änglaterapi, vet jag inte så mycket om, men det lär finnas en skyddsängel för varje människa, och det låter ju tryggt. Vi kan väl alla behöva någon som vakar över oss!
Och apropå behov, så var dom inte så svåra att tillgodose ikväll!
Efter jobbet, kl 17, cyklade jag hem och tappade upp ett varmbad, blandade till en glöggmartini, tände stearinljus och kröp ner med min deckare, satte på bubbelfunktionen och låg där och lät veckans bekymmer rinna av mig!
Middagen åt maken och jag framför "På spåret", iklädda myskläder. Det blev pizza och rödvin, perfekt och slappt.
Imorgon är det ledig lördag!
Kanske skulle man då haft en änglakortlek och dragit dagens kort för att få ett budskap från änglarna, en vägledning inför dagen. Nu får jag klara mig på egen hand, men vem vet, kanske min skyddsängel ändå ser till att allt blir till det bästa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar