fredag 15 december 2017

Fåfäng? Ja, det står jag för!!


Jag har läst att män, i genomsnitt, slutar bry sig om sitt utseende vid 46 års ålder, kvinnor 13 år senare.
Det betyder alltså att jag skulle sluta bry mig nu........

Men jag hoppas, att jag aldrig slutar bry mig!
Nog mår man bättre om man tänker lite på att hålla sig i form och fixar till sig lite!
Och göra det för sin egen skull, inte för någon annans!

T ex idag;

Direkt efter jobbet, cyklade jag ner till Beauty Barn, och lät Hannah fixa fina jul- och nyårsnaglar.


Sen fortsatte jag hemma. Det blev bubbelbad med ansiktsmask och därefter röda tånaglar!

Nu sitter jag "fredagsfin" i soffan med en Irish Coffee och planerar helgen. En helg i ensamhet, då maken är påväg till Malmö, för sitt årliga julbord/utbildning, med ett dentalföretag. 
Tänk, jag tycker att det är riktigt skönt att få rå sig själv emellanåt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar