söndag 25 september 2016

Keep calm


Min hårddisk kraschade! Plötsligt i torsdagskväll så hade jag inte någon fungerande dator. (Därav uppehållet med bloggskrivandet). Den är nu inlämnad på reparation och från och med idag har jag fått låna en äldre dator. Jag hann rädda alla mina foton, och min snälla make har nu köpt en extern hårddisk dit jag flyttat över alla foton så att dom ska vara säkra. Men det är lite obehagligt hur beroende man blir och hur lite man kan göra när det börjar krångla!!
Fast det är bara att hålla sig lugn och gilla läget. T ex gilla hösten som nu börjar bli praktfull i växtlighet och färger.
Helgen har ägnats åt barnpassning, familjemiddag hos äldste son och sonhustru, skogspromenader och lång mysig lunch hos min syster tillsammans med min kusin idag.
Och så har vi ju "minstingen" och hennes lilla vovve hemma!
Nu laddar vi för en ny arbetsvecka, den sista veckan i månaden september!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar