tisdag 3 maj 2016

Wake up beautiful!

Wake up beautiful!! Time to explore the world. To walk those road less traveled or the ones you always walked. Or both! Explore, connect and discover all the hidden treasures of this day. And remember, if you give thanks when you receive these treasures, it shows your humbleness. And to GIVE treasures without first been given is to CONTRIBUTE. Receive with a smile the treasures of this day. Or BE the treasure for some one else.You choose! Make the world more beautiful through you. Namaste.

Fin text, stulen från Malin Berghagens Instagram-konto.

Gör världen vackrare, genom dig.
Fast idag går det inte att göra den vackrare än vad den är. Grönska och annan växtlighet har fullkomligt exploderat och det är så fantastiskt ute nu.
Exploderat har också pollenbeståndet!
Misstänkte igår, att jag kanske var överkänslig mot pollen, i kombination med luftrörsinfektion, så i morse proppade jag i mig, förutom alvedon och vanliga näsdroppar, även allergimedicin, ögondroppar samt nässpray mot pollenallergi.
Och faktum är att jag mått bättre. Visserligen har jag fortfarande inte mycket till röst, men mitt huvud var lättare och jag nös inte lika mycket.
Så jag fortsätter proppa i mig allergimedecin och ser vart åt det är påväg!

Kanske kan jag inbilla mig att jag vaknar upp vacker i morgon bitti....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar