fredag 20 maj 2016

Frosseri-frossera....

Fredagkväll!
Drog på gympa efter jobbet och innan dusch tog jag itu med att städa hela huset. Efter dusch hällde jag upp ett glas vin och lagade till en Pad Thai lagom till dottern kom från jobbet.
Dottern skulle vidare till en tjejkompis ikväll, maken är i Stockholm över natten, och jag bänkade mig framför finalen i Let´s Dance med en liten glasspinne som dessert. Fick dock inte sötsuget stillat, så i pausen gick jag till köket och öppnade en Toffife-ask som jag fått.
Var alldeles uppslukad av dansnumren, som var så otroligt bra, och plötsligt, lagom till TV 4-nyheterna, upptäckte jag att halva asken var uppäten!!!
15 stycken godisbitar hade bara försvunnit i mitt glupska gap! Var det ens gott??
Hemska jag!!
Bådar inte gott inför beach 2016. Och jag som ska åka hit;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar