torsdag 12 maj 2016

Barnasinnet kvar!


När man vid 58 års ålder sitter och pysslar med dylikt, små ugglor som fått ett litet hus att bo i, ja, då måste man väl ändå säga att jag har barnasinnet kvar!!

Jag har virkat de små ugglorna efter en engelsk beskrivning på Pinterest, och så fick jag en idé att sy som ett runt hus, att stoppa dom i.

Tanken är att det ska bli till mitt lilla barnbarn Jennifer, som fyller ett år idag. Vi är bjudna på kalas på söndag, så då ska det överlämnas.

Minns så väl den här dagen för ett år sedan, hade ju familjen boendes hos oss då, eftersom deras lägenhet skulle renoveras. Kommer precis ihåg ögonblicket då dom åkte in till förlossningen, jag hade nästan värkar själv. Det var fantastiskt att få vara så nära! 

Och nu har jag tre ljuvliga barnbarn; 


Ingen konst att behålla barnasinnet länge, länge till!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar