onsdag 4 maj 2016

Onsdagen som blev Fredag

För idag känns det som fredag! Nu väntar långledigt, i och med Kristi Himmelfärdshelgens inträde!
Fin-väder är också utlovat, så ikväll har jag suttit och gasat för fullt på symaskinen för att sy nya överdrag till altan-stolarna. Räknar med att det blir en lunch eller fika på altanen!
Imorgon eftermiddag ska jag hämta upp min allra bästa väninna på Arlanda. Hon flyger hit från Trondheim och ska umgås med oss över helgen. Jag har alldeles egna planer för oss två, och jag ser så fram emot det!
Fylla år är det också meningen att jag ska hinna med. Har sett till att familjen får uppvakta mig med en fin middag där var och en ska bidra med något. Själv ska jag bara ligga på divanen, eller kanske hellre i solstolen och lata mig.
Så nu tar jag en paus med att skriva blogg och återkommer måndagkväll med en liten helgrapport.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar