lördag 7 mars 2015

Fredagsfräckis

På förmiddagen städade jag hela huset tillsammans med en ett-åring. En ett-åring som älskar dammsugare och moppar! Han följde mig oavbrutet i två timmar. Han gjorde spår, så på det våttorkade hallgolvet syntes efteråt små, söta fotspår i storlek 21.
På eftermiddagen gjorde jag ett litet gästspel på jobbet. Hade två lektioner med en årskurs sju, och så skulle jag skriva omdömen till alla elever i årskurs nio. Jag fick också förbereda till nästa vecka, då det kommer en ny vikarie.
Maken, som slutar lite tidigare på fredagar kunde rycka in som farfar och passa barnbarnet.

Avslutar med en liten snäll (eller kanske sorglig) fräckis;

Tjejen strippar framför pojkvännen, som bara har ögon för teven.
Tillslut säjer hon irriterat; - Men, ser du inte vad jag gör?
-Jo, men kan du inte sortera tvätten någon annanstans......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar