fredag 4 januari 2019

Det var inte bara ett halsband jag köpte!


Den här dagen har varit låååång!
Begav mig till Stockholm med 07.00-tåget.
Dottern mötte upp mig på Vetekatten kl 10.30.
Vi "gjorde stan", kollade kläder, jagade koraller och preparat, gick och gick, fotvårdade oss och tog ett glas vin på Sturegallerian.
Hem med tåget kl 16.40, byta om och fräscha upp oss innan middag hos dotterns pojkvän.
Massor av god, kurdisk mat och trevligt, intensivt umgänge.

Nu är jag trött!

Bar mitt nya korall-halsband tillsammans med en nyinköpt lammullströja i samma korall-röda färg.
Firade ju korall-bröllopsdag den 1 januari. Och visst hade jag önskat att maken varit så romantiskt lagd att han köpt mig ett korall-halsband. Men han är bra på annat-så jag köpte mitt korall-halsband alldeles själv istället.
 Korall är en symbol för kraft, den återställer harmonin i kroppen och stimulerar kärlek. Den värmer och piggar upp och den förbinder det känslomässiga med det kroppsliga!

Och vad jag gjorde i Stockholm mellan kl 08.30-10.00, det ska jag berätta om en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar