onsdag 20 september 2017

Bra gjort Barbro!

Jag känner mig så nöjd med mig själv!!

Efter dagens lektioner och sen ett möte med skolspsykologen och tre mail att skriva, avbokade  jag kvällens skivstångspass, tänkte att jag inte skulle orka.
Kom hem kvart över sex, maken som vanligt i Huddinge på tandläkarhögskolan på onsdagar, jag var hungrig och trött.
Men så gav jag mig själv en spark i baken!
Jag bytte om till träningskläder, slängde i mig en näve nötter och några vindruvor och sen klädde jag på mig och cyklade ner på träningslokalen på stan. Det var tufft men skönt!
Kvällen var vindstilla men lite småkylig och mörkret låg kompakt när jag cyklade hem genom ett studentfyllt nationsområde. Det är ju lill-lördag i dag, och många stod utanför med ölburkar i händerna.
Själv åkte jag hem och duschade och nu väntar jag på att te-vattnet ska koka upp, så blir det te och mackor framför den svenska serien Farang.

Bra gjort Barbro, det var tredje träningspasset den här veckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar