måndag 5 juni 2017

Här har vi inga hemligheter för varann......

Nu är det ett faktum! Den enda dörr som numera finns kvar i huset, är ytterdörren! Alla andra dörrar står lutandes mot vardagsrumsväggen, i väntan på att hämtas för reparation och ommålning, nu på onsdag. Snacka om öppet hus! Inget privatliv på toa eller badrum längre. Drygt två veckor ska det ta.
Just den här veckan är det ju bara maken och jag, men nästa vecka är dottern hemma också, hon lär väl inte tycka det är jättekul.

Apropå döttrar! Jag har världens vackraste!! Och förlåt mig, mina änglar, nu hänger jag ut era privatliv också, för jag måste bara visa dagens bilder på er.

Kan någon tro att den här ljuva varelsen låg och spydde galla hela gårdagen?!!


Eller att den här ljuva varelsen var hysterisk för några dagar sedan, när hon inte hade någon klänning till balen?!!

Och så bjuder jag på en tredje bild, från dagens förmiddagsfika;



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar