lördag 30 januari 2016

Kärleksfull!


Vad vore jag utan mina nära och kära?
Alla goda möten och stunder idag!
Här sitter jag och tänker på hur kärleksfull jag känner mig!

Maken som dukade frukost extra fint i morse! 
Barnbarnen som vi passat hela dagen och som ger så mycket kärlek och glädje. 
Sonen, pappan, messade från jobbet och frågade hur det gick, liksom mamman som låg hemma i feber.
Dottern, lagom jetlaggad,  som vi verkligen fått rå om hela dagen.
 Pojkvännen som är så omtänksam. Han är på gala på Berns ikväll och har tilldelats pris som årets säljare men tänker på att skicka snap till "svärmor" och säjer att han önskar att vi alla fått vara med där ikväll!
Äldste sonen som kom in och pratade en stund, på hemväg från affären.
Sonhustrun som skickade mms och visade upp nylackerade naglar, lacket var en del av födelsedagspresenten hon fick förra veckan.
Äldsta dottern som ringde och pratade länge från Göteborg.

Kan jag vara annat än kärleksfull?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar