fredag 29 januari 2016

Glad!


Självklart sitter jag längst fram, i första vagnen! Jag är tanten till höger, hon som håller i hatten och försöker hålla i kjolen!! Hon har både ros på bröstet, stora örhängen och pärlhalsband!!

Så roliga lektioner jag haft idag, med glada, positiva, kreativa och ambitiösa elever! Mycket skratt och glädje där!

Och så kom dottern med pojkvän hem från sin Thailandsresa! Det gjorde mig glad!! För att inte tala om hur glad lilla vovven blev, att få återse sin matte!

Dottern som vid middagsbordet frågade om jag ville veta något roligt; -Jag har dina trosor på mig. Du hade lagt dom i min garderob, Det är jag som köpt dom åt dig i julklapp. Men det har väl du glömt för du tror väl inte att du har så här sexiga underkläder,,,,

Nu ikväll så slog jag till och bokade in sportlovsveckan med en alldeles egen aktivitet!

Som om inte det vore nog så är det helg!!

Happy, happy....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar