fredag 14 november 2014

På väg

Igår kväll kom jag hem 20.30, hungrig och trött men samtidigt glad och lättad! Sista utvecklingssamtalen färdiga för den här terminen!! Dock orkade jag inte slå på datorn, det blev kvällsfika, ett varmt bad och så sängen direkt!
När jag vaknade i morse kände jag mig utvilad och förväntansfull. Jag lagade en stadig frukost med mannagrynsgröt, ägg och smörgås åt dottern och mig. Nu har jag packat väskan för avfärd mot Kyrkeruds folkhögskola i Årjäng. Den här helgen är sista kursomgången på Ullakademin. Om en halvtimme avgår bussen mot Enköping, därifrån blir jag upphämtad med bil.
 
 
Gårdagens köksbild; snickaren blev tvungen att bila en grop för avloppsslangen. De gamla socklarna var 17 cm höga, de nya bara 8 cm.
 
 
På söndagkväll återkommer jag med en rapport från min helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar