fredag 2 augusti 2013

Resväskan packad!

För första gången på hela sommaren väcktes jag av klockradion. En nästan märklig känsla, men jag hade ett tidigt läkarbesök och då måste man hålla tiden!
Jag har bestämt att jag måste låta undersöka ryggen ordentligt, eftersom den inte blir bättre. Nu har jag fått remiss till magnetröntgen, så får vi se vart det leder!
Väl hemma igen fick vi finbesök av f d svägerska med hund, så det blev trevligt förmiddagskaffe i trädgården. Hennes rottweiler mot vår lilla pyttis var en fröjd att se. Den lilla var ettrig och kaxig, den stora blev irriterad och trött och försökte gå undan!
På eftermiddagen fortsatte fikandet då jag var hembjuden till en brorson med familj på namnsdagskaffe.
Det är Karin idag, och vi fortsatte firandet i kväll med vår äldsta dotter. Vi skålade i cava och det bjöds dajmglass till efterrätt.
Nu ska försöka få några timmars sömn. Imorgon bitti väcks jag av klockradion redan 03.30.
Sommarlovets sista lediga vecka ska jag tillbringa i Kroatien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar