tisdag 20 augusti 2013

Kulturtanten i mig



Idag vaknade kulturtanten i mig till liv och gick lös på en massa sidor på nätet om utställningar,
teater, konserter och andra evenemang framöver. Tänkte att jag verkligen ville fylla upp i almanackan med lite roligheter att se fram emot. Och oj vad det finns att välja på! Hur mycket som helst, det blir svårt att sovra och välja ut!
Två föreställningar i Stockholm blev det biljetter köpt till nu ikväll och en utställning har jag bestämt att se.  Har flera andra aktiviteter som jag funderar på, men där behöver jag kolla datum med några vänner som ska med först. Och så kommer det flera biofilmer att se fram emot! Och visst vore det skoj att gå någon kurs. Och så är det nya böcker som väntar på att läsas.
Hur ska jag hinna med allt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar