söndag 6 januari 2013

Tredje gången gillt!

Den här dagen har innehållit flera av de aktiviteter jag tycker bäst om! Jag har tränat, jag har lagat extragod mat, jag har handarbetat och jag har lyssnat på radio och bra musik! En söndag/trettondag helt i min smak! Behövde ladda inför arbetsstarten imorgon. Tänk vad det här jullovet försvann snabbt! Dessutom behövde jag ett nytt mobiltelefonfodral. I förrgår tappade jag mitt senast broderade på cykelvägen från busshållplatsen vid Ica Väst när yngsta dottern och jag gick hem genomfrusna, efter att ha väntat 45 min på en buss mot Stockholm som aldrig dök upp! Jag gick vägen tillbaka och letade alldeles efter att jag upptäckt förlusten, men den fanns inte. Kanske fick någon annan glädje av den!
Så här ser det ut som jag gjorde idag, bilden tog jag innan jag sydde ihop de båda sidorna. Får se hur länge jag lyckas behålla det här-mitt tredje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar