fredag 12 oktober 2012

En oväntad vänskap...

...den filmen var maken och jag tillsammans och såg ikväll. Vilken fantastisk film-den gjorde mig varm och glad i hela kroppen! Vi flydde mer eller mindre hemmet, eftersom äldsta dottern hade trerätters middag och förfest innan utgång. När vi kom hem åts det efterrätt, pratade,skrattades och sjöngs till hög musik och parfymdoften låg tung över huset! Nu är det tyst och lugnt igen, maken har gått isäng. Han tyckte jag var dum (eller rättare sagt alldeles för snäll) som stod och diskade upp efter tjejernas framfart. Men eftersom jag vet att Karin kommer att sova i morgon fm och jag hatar att komma upp till köket när det är fullt av disk och matrester, så gjorde jag det ändå. Och jag vet att min dotter kommer att bli väldigt glad för det imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar