torsdag 16 februari 2023

Livet är fullt av underverk!


 I går kväll träffade jag mina f d arbetskollegor på 7 Flaskor. Vi hade mycket att ta igen och uppdatera varandra om, så det blev fyra timmar med prat och drinkar. Drinkar på temat Nordiska gudar. På bilden dricker jag en Jord, hon är guden Tors mamma. Oden är hans pappa. Drinken bestod av rom, havtorn, björksav, gulbetor och citronsyra. God! I ungefär tre veckor räcker en meny, sedan byter dom tema. Nästa skulle ha tema bilmärken, den vill man ju inte missa!

Nu har jag precis tagit ut en plåt med semmelbullar ur ugnen. På tisdag är det dags att börja äta semlor, och nu har jag så att jag kan ladda frysen och vi ska klara oss ända till påsken. För varje tisdag är det soppa och sen semla! Det gäller att hålla på sina traditioner!

Drinkar, semlor, mitt yoga-pass idag-livet är verkligen fullt av underverk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar