torsdag 5 maj 2022

Hurra......?


 Ja, imorgon är det dags för mig att fylla 64 år! 64 år!! Hur tusan gick det till???

Jag har ägnat kvällen åt att förbereda morgondagens kalas!  Skrev så här i familjechatten för en vecka sedan;

Nu ska jag bli ett år äldre igen, fast jag tänker att än är jag inte passé, 

så jag vill bjuda in till Ceasarsallad och rosé! 

Till dessert en citronmarängpaj, 

osa senast tisdag den 3 maj!

Jag fick svar samma kväll och det visade sig att samtliga kommer. Nu är det dukat för 15 personer, den närmaste familjen har blivit stor.

Men först ska jag sova min skönhetssömn. Sedan ska jag ta mig igenom arbetsdagen. På lördag förmiddag ska jag bila upp till Harg i nord-Uppland där vi ska ha textillärarträff, blir kvar till söndag.

Återkommer med en resumé söndagkväll!

Hurra!!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar