onsdag 7 april 2021

Pensionärsvarning....

 Ikväll hade sonen lagt ut en totalkrossad spegel på Insta-story, med en kommentar om huruvida det var yngste sonen eller han själv som skulle få 7 års olycka.

Det var då jag fick uppenbarelsen!

Det är skatjävlarnas fel att vi drabbats av Covid-19!!

Jag skrev ju här på bloggen om hur vi fick bekämpa skat-bo i vår stora rönn längst ner i trädgården. Det blev inte mindre än fem stycken skatbon innan dom förstod vinken. Rönnen är sig inte ens riktigt lik, eftersom maken fick gå lös med såg på särskilt täta grenar. Jag skrev ju om min oro att det faktiskt kunde betyda olycka, att mota bort skator från trädgården. Nu är det väl så gott som bekräftat??!!

För övrigt vaknade jag utan en tryckande huvudvärk i morse. Det kändes så skönt att jag var tvungen att ta en lång varmdusch och sen skala morötter och färskpressa jos till frukost.

När jag fått i mig en kopp jos och en mugg te så var jag färdig för viloläge igen. Totalt utpumpad efter dessa ansträngande aktiviteter......

Det och att jag nu sitter och slötittar på Goväll känns lite av pensionärsvarning . Det är väl inte såhär fortsättningen av livet ska bli.......??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar